Szálitsás/Fizetés
A rendelés leadását követően e-mail értesítést kap, amely tartalmazza a megrendelt termékek összesítőjét.
Ha rendelés összekészítésre került színtén email értesítést küldünk "Rendelését feldolgoztuk" státusszal, ekkor már a rendelés nem módosítható.
A csomag raktárunkból történő elindulásáról e-mail értesítést küldünk " Teljesített rendelés" státusszal. Amennyiben ezt az e-mail értesítést nem kapja meg, vagy a csomag nem érkezik meg a rendelést követő 7 munkanapon belül, vegye fel velünk a kapcsolatot.
SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ
A munkanapokon délelőtt 11 óráig beérkezett rendeléseket általában a következő munkanapra, de legkésőbb 10-12 munkanapon belül tudjuk teljesíteni. A rendelések kézbesítése a hét minden munkanapján folyamatosan történik. A raktárról nem elérhető termékek esetében a megrendelőt értesítjük a postázás várható időpontjáról.
KÉZBESÍTÉS
A kiszállítás GLS futárszolgálattal munkanapokon munkaidőben (8-17 között) történik. Kérjük olyan kiszállítási címet adjon meg ahol a futár ebben az időben eléri Önt.
DÍJAZÁS
KÜLFÖLDI szállítási cím esetében fizetés előtt csak ki kell választani a megfelelő országot és automatikusan változik a szállítás díja az adott ország szállítási díjának megfelelően.
CSOMAGOLÁS, KÖRNYEZETTUDATOSSÁG
A termékenink csomagolásakor újrahasznosított csomagoló anyagokat használunk így előfordulhat, hogy nem mindig a legesztétikusabb dobozban érkeznek meg termékeid. Véleményünk szerint ettől sokkal fontosabb dolog hogy ezzel a lépéssel is csökkentettük a termelt hulladék mennyiségét, ökológiai lábnyomunkat.
Tegye ön is ezt,és gyüjtse szelektíven a csomagolóanyag hulladékait.